A Hell Energy Drink 2020-ban is főtámogatója a Nagyhalász Speedway Ringnek!
Többéves sikeres együttműködésnek köszönhetően 2020-ban is főtámogatója a Nagyhalász Speedway Ring salakmotor versenyeinek a Hell Energy Drink.
Új dizájnnal készülnek a szezonra, versenyeken továbbra is magas színvonalon fogják promotálni termékeiket vendégeink nagy-nagy örömére.
A HELL és a sport
A nemzetközi marketingtevékenység kiemelkedő állomása volt az AT&T Williams Forma–1-es csapatával 2009-ben kötött kétéves szponzori szerződés, amellyel a HELL Energy magyar cégként elsőként, az energiaitalok között pedig másodikként lépett be a Formula–1 világába. Jelenleg a nemzetközi marketingaktivitás a drift versenyekre koncentrál és a márka Magyarországon is aktív a technikai sportok és az autó- és motorsportok területén.
2007-től a HELL minden évben összeállítja versenyzői csapatát, melynek célja a tehetséges sportolók felkarolása és a kiváló eredmények eléréséhez szükséges háttér megteremtése. A nemzetközi marketingstratégiával megegyezően hazánkban is elsősorban az autó- és motorsport világában kiemelkedő sportolókat szponzorálja. Az utóbbi években azonban bővült a támogatottak köre más sportágakkal is, mint a dzsúdó és a jégkorong.
A 2009 novemberében indult gyárberuházás egy 11 hektáros területen, a 3-as számú főút mellett, Szikszótól másfél kilométerre, zöldmezős beruházás keretében valósult meg. Egy modern palackozó gépsorokkal felszerelt 7200 négyzetméter alapterületű üzemcsarnok és a 6000 négyzetméteres teljesen automatizált logisztikai központ épült fel. 2011 első negyedévében kezdődött el a fémdobozos energiaital töltése. Az új töltőberendezés a HELL energiaitalok teljes termékpalettáját képes tölteni (250 ml, 355 ml és 500 ml). Ez megfelelő mértékben fedezi a hazai és exportpiacok ellátásához szükséges termelést. A modern töltősor óránként – akár 0–24 órás üzemmódban is – 48 ezer dobozt tud megtölteni, ami naponta egymillió, éves szinten pedig 300 millió dobozt jelent.
A gyár tőszomszédságában 2012-en felépült egy 6000 m²-es modern logisztikai központ is. A termék egy közvetlen, szállítószalagos összeköttetéssel a környezettől elzárt módon mozgatva, teljesíti az elvárt higiéniai követelményeket. Az intelligens raktárirányításnak köszönhetően a raklapokat, kartonokat szállító targoncák a padlóba rejtett chipek segítségével mozognak, ahol 12 ezer raklapnyi palackozott frissítő várja a szállítást. Az üzem naponta 1400 raklapnyi terméket állít elő, amely 54 kamionban fér el.
Az üzemet kiszolgáló raktár felépülése után, 2012-ben, a beruházás második ütemében egy további, gépsor korszerű PET-fúvó és -töltő monoblokk 330 ml, 500 ml, 750 ml, 1 500 ml, és 2 500 ml kiszerelést egyaránt tud palackozni, másfél literes kiszerelésnél 20 000 palack/óra teljesítménnyel, így a szikszói gyár kapacitása megháromszorozódott az új beruházással.
2012 szeptemberében pedig a HELL Energy szikszói gyára bekerült a Stratégiai Gyártók Díjának 2012-es jelöltjei közé a „Globális és Világszínvonalú Gyártás” kategóriában. Az Európa top 3 üzeme közé került HELL Energy végül a díjat nem nyerte el, de így is jelentős elismerés egy hazai gyárnak, mely díjat korábban olyan cégek nyerték el, mint a L’Oréal, a Heineken vagy a Toyota.
A kor színvonalának megfelelő minőségbiztonság és szakértői kontroll jellemzi a gyártást, a rendszer ugyanis kiselejtezi a nem megfelelő példányokat. Óránként vizsgálják a késztermék összes paraméterét. Az üzem által előállított termékek mindegyike megfelel az FSSC 22000-es élelmiszer-biztonsági szabványnak, amely jelenleg az élelmiszeripari termékekre vonatkozó legmagasabb szintű követelményeket fogalmazza meg.
A márka 2006-ban született és 2010-re Magyarországon a piacvezetők között szerepel. A nemzetközi energiaital-piacon pedig ismert márkává nőtte ki magát. A HELL Energy alig több mint két évtizedes múltra visszatekintő és dinamikusan fejlődő energiaital-piac szereplője, a világ egyik fejlődő FMCG márkája. A HELL Energy önálló irodákkal rendelkezik Magyarország és Románia mellett Oroszországban, Cipruson és Brazíliában is.
A cég 2010-ben jelentős beruházásba fogott, a korábban bértöltéssel megvalósuló gyártását Magyarországra hozta. A Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Szikszón megépült modern palackozóüzeme, amely a cég összes dobozos kiszerelését képes gyártani. Az üzem akkori kapacitása (1 000 000 doboz/nap) elegendő volt, hogy a partnereit saját szikszói gyárából lássa el. Az éves szinten 300 millió fémdoboz palackozására képes töltősorral a vállalat bértöltést is végzett. A töltőüzemben kezdetben 250, 355 és 500 milliliteres alumínium italdobozok megtöltésére alkalmas töltősorral gyártották az energiaitalokat, majd 2013-tól egy PET-palackok töltésére alkalmas sorral bővült, melyen a cég új üdítőital-márkáját, a XIXO jegesteákat, ízesített vizeket és limonádét gyártották. 2015-ben a gyár újabb bővítésen esett át, az új töltősorral a HELL üzemének fémdobozos kapacitását sikerült megduplázni, így már naponta 2 millió fémdobozt tudtak megtölteni. 2017-ben épült fel a HELL saját alumíniumitaldoboz-gyára, a QUALITY PACK. Zrt. A gyár napi összteljesítménye 4,5 millió darab, amellyel a hazai piacon kívül közel 50 országot szolgálnak ki. Folyamatosan növekvő exporttevékenységének köszönhetően a világ egyik legnagyobb energiaital-márkájaként tartják számon a magyar céget. 2018-ban már a világ 9 országában piacvezető, többek között Romániában, Bulgáriában, Görögországban, Cipruson, Horvátországban és Azerbajdzsánban is.
A márka képviseltette magát Európa legnagyobb élelmiszeripari kiállításain, ahol több díjat is nyert.